Libertatea iluziei

Un blog care sper să vă facă plăcere să-l citiţi din când în când.

Garanţia culturii

Posted by Marlo pe 18-11-2008

Am văzut şi eu ca tot românul treaba de mai sus, şi chiar am făcut o poză. Ca să mă abţin de la ORICE comentariu, pun doar două link-uri de pe Wikipedia ce mi se par destul de potrivite.
Garantat Vanghelie… Am să reţin treaba asta…
Un răspuns to “Garanţia culturii”

  1. Tim said

    Asta demonstreaza (nu cred ca era cazul oricum) cit de mult se injosesc oamenii pentru putina putere.

Lasă un răspuns

 
