Libertatea iluziei

Un blog care sper să vă facă plăcere să-l citiţi din când în când.

Enciclopedia cu marmură

Posted by Marlo pe 15-07-2009

Wiki - Pacii

„Staţia Păcii este placată aproape în totalitate cu marmură albă”…

Staţi nene aşa! Dacă tot ne-aţi stârnit, spuneţi-mi cu ce e placat restul!!! Gresie de trafic ieftină? Mochetă? Gazon? Mai vreau informaţii de acest gen! Vreau să ştiu (printre altele) următoarele lucruri:

1. Cu ce viteză circulă vântul când intră trenul-metrou în staţie?

2. Cu ce tip de graffiti se vopsesc în general vagoanele de metrou, şi cum naiba de alea noi nu sunt vopsite?

3. Se poate monta rigips în interiorul vagoanelor şi să se pună mochetă?

4. Aş vrea un inventar pe categorii al tuturor stâlpilor de susţinere din staţia Piaţa Unirii.

5. Unde s-ar amplasa o staţie de metrou denumită: „Viitorului”…

Editare ulterioară:

Răspuns pentru Indigo Bird: Staţia Păcii azi! Nu mi se pare aşa diferită de alte staţii. 🙂

DSC01088 - Peron Pacii

7 răspunsuri to “Enciclopedia cu marmură”

  1. IndigoBird said

    La punctul 5 iti raspund eu : in spatiul cosmic. Altfel n-are cum, stiu eu sigur! 😀

    Buna ziua.

    Ai si tu niste curiozitati, mama-mama!
    Chiar, cu ce e placata statia aia de metrou? (da’ musai sa-mi raspunzi daca stii,ca altfel, din pricina necunoasterii acestui amanunt, ma tem ca n-am sa pot dormi la noapte.)

  2. Marlo said

    După cum poţi vedea, sunt foarte informat şi am şi ilustrată (vezi ultima poză din articol). 😀
    Răspunsul corect este: … cu reclame! 😉

  3. IndigoBird said

    Bingo! Avem un castigator! De fapt, doi.
    Eu mi-am castigat un somn linistit (eh, daca ar fi atat de simplu!), datorita acestui amanunt. Si tu premiul de cel mai… „informat si inarmat cu ilustratii despre statile de metrou bloger bucurestean” (pfiu, sa stii ca a durut fraza asta, pana mi-a iesit. O fi de la constipatia intelectuala de care sufar azi?!)

    In fine, chestia aia e chiar marmura? 😀

  4. IndigoBird said

    „Pace” si tie, ca-cam asa e, cum graiesti. Toate statiile astea seamana-ntre ele. Mai ales in jurul orei 8.00, in zilele de lucru (si de scoala). Atunci sunt tapetate, fara deosebire, cu trupuri de calatori adormiti, inghesuite artistic… Peste tot la fel.

  5. Marlo said

    IndigoBird spune
    Si tu premiul de cel mai… “informat si inarmat cu ilustratii despre statile de metrou bloger bucurestean” (pfiu, sa stii ca a durut fraza asta, pana mi-a iesit. O fi de la constipatia intelectuala de care sufar azi?!)

    Pe naiba, ăsta a fost chiar culturism intelectual! 😀
    Nice one!

    Da, mie mi se pare că e marmură. „Piticul” nu glumea cu lucruri d’astea. 😉

    P.S. Mulțam de compliment! O să dureze ceva până cioplesc titlul în piatră! 😀

  6. Ada said

    Metroaiele noi nu „e vocsite” pt ca s-a facut un fel de intelegere, intre graff-eri si Metrorex. Metrorex ii lasa pe grafferi sa se desfasoare pe vagoanele vechi, ca si-a sa arata jalnic, asa colorate, sunt dragute si ei, graff-erii, in schimb, nu se ating de garniturile noi.
    Eu asa am auzit…

  7. IndigoBird said

    😀
    „culturism intelectual”?!
    Am luat steroizi, d’aia pare asa. Nu crede chiar tot ce vezi… 🙂 Merci, oricum pentru „nice one”.

    „P.S. Mulțam de compliment! O să dureze ceva până cioplesc titlul în piatră!” –
    Incearca electro-abraziunea computerizata. Intre timp consumi o ciorbica cu ardei iute si pan’ s-o termini, placheta omagiala e gata. 😀

Lasă un răspuns

 
