Libertatea iluziei

Un blog care sper să vă facă plăcere să-l citiţi din când în când.

Radio Vacanţa prin aer

Posted by Marlo pe 21-07-2009

DSC01111 - small

Radio Vacanţa: Difuzare regională şi locală prin aer!

Pe pariu că trece şi prin zid? 😀

10 răspunsuri to “Radio Vacanţa prin aer”

  1. IndigoBird said

    Pai si cum trebuia, ca eu nu ma pricep? Adica, nu asta e mediul prin care se propaga? Zau, nu rade, pe bune daca stiu!

  2. Marlo said

    Eh, e puţin impropriu spus „prin aer”. Mai degrabă prin unde herţiene, dar mă rog, probabil că sună puţin sofisticat. 🙂
    Tu ce făcuşi? Ţi-ai pitit blogul! 🙂

  3. blueselena said

    Pai si undele astea hertiene nu circula tot prin aer?

    Da, l-am „ras, tuns si frezat” pe blogul meu pt ca am parte de un „prieten” a carui ocupatie principala e sa-mi sparga mie toate parolele si sa-si plimbe curiozitatea prin orice fisier as avea, pe aiurea. N-am secrete, nu-i nimic care sa trebuiasca atat de bine dosit. Mai ales fata de cei pe care-i consider prieteni. Insa gestul mi se pare nedemn. Si mi-a lasat un gretos gust de cocleala. Daca tot e asa curios individul, atunci o sa mai citeasca „nimic”.

  4. Marlo said

    Circulă prin aproape orice, nu doar prin aer. 🙂

    Eh, treaba cu spartul parolelor nu e chiar aşa o mare hackereală. Posibil să-ţi fi instalat pe calculator un keylogger (google it 😉 ) care să vadă tot ce scrii, inclusiv parolele cu care te loghezi, ş.a.m.d.
    Sfatul meu e să îţi reinstaleze cineva sistemul de operare, şi respectivul să NU mai aibă acces la calculatorul sau calculatoarele de unde ştie că intrii prin diverse locuri cu parolă.

  5. IndigoBird said

    Multumesc de sfaturi.
    E tardiv, in privinta spartului parolelor. Si neimportant, zic eu. Dar sunt dezamagita si o sa limitez la maximum orice activitate virtuala. Nu stiu, probabil ca am o dioda defecta, dar mi-e greu sa inteleg acest gest. Imi jigneste teribil sentimentele fata de personaj. Mai ales ca nu aveam secrete fata de el.

  6. Marlo said

    Cred că singurul sfat pe care am oarecare loc să-l dau e să vorbeşti cu respectiva persoană. Confruntă situaţia şi nu lăsa loc de interpretări. Şi ai în vedere că asta se numeşte hărţuire.
    În altă ordine de idei, în anumite circumstanţe relativ extreme pot să înţeleg şi astfel de acţiuni din partea lui, deşi evident rămân la fel de intolerabile şi trădează multă nesiguranţă de sine. Dar… Deja speculez.

    Oamenii sunt… ei bine, oameni. 🙂

  7. IndigoBird said

    Dap. Oamenii sunt… oameni. Circumstantele n-au de ce sa fie extreme, te asigur. E simptomatologie psihotica. O combinatie exploziva intre mania grandorii si cea a persecutiei (paranoia!). Adica: „moama ce tare sunt eu! Io’s extraterestrul care-ti face terci toate fisierele!Sunt cel mai al naibii hacker din galaxie”. Si simptomul persecutoriu: „dar daca tu pui ceva la cale impotriva mea?!! Daca ti-ai propus sa ma rapesti si sa abuzezi de mine !” (aici glumesc, cu certitudine nu asta ar fi ideea deliranta la el.)
    Trist. Parea in remisie, dar ma tem ca iar a uitat sa-si ia bombonelele zilnice.

  8. IndigoBird said

    Noah, cu undele hertiene a ramas ca-n tren… Eu zic ca ele sunt cele care transmit informatia pe calea aerului si ca, da, au capacitatea de a trece prin obiectele solide. Nu’sh daca trec si prin apa? Dar, repet, nu ma pricep…
    O seara buna!

  9. Marlo said

    Sunt unde radio. Alea circulă şi prin eter. Sunt folosite chiar şi în astronomie, pentru că fiecare obiect emite unde radio, inclusiv planetele, etc… De asta antenele alea mari pe lângă NASA. 😀

    Repet, era uşor impropriu spus, dar oricum mă plictiseam şi eu. 😉

  10. IndigoBird said

    Pai, dom’ profesor, stai asa ca-ti spusei ca’s nestiutoare la alde d’astea! Nu e ipocrizie, pe bune, nu-mi amintesc nimic de acum 100 ani de cand ma luptai cu fizica prin scoli. Si cre’ca ea a castigat de fiecare data.
    Da’ lasa ca googlesc io si dezbatem alta data. Acum imi amintesc vag ceva despre undele magnetice emise de planete. Era ceva legat de frecventa lor (la Pamant, in speta) care s-a schimbat… un oarece masurat in hertzi, sau cicli, sau… Sa ma bata vantul daca mai stiu, dar citisem recent intr-un articol despre asta. 😀

Lasă un răspuns

 
