Libertatea iluziei

Un blog care sper să vă facă plăcere să-l citiţi din când în când.

Raluca Lupoaie

Posted by Marlo pe 13-08-2009

Diana spune o poveste tristă pe blogul ei despre o prietenă. Eu m-am ferit de poveşti triste multă vreme. De asta am ezitat să public asta, şi probabil de asta acopăr cu umor (cât pot) multe din întâmplările pe care le povestesc. Dar probabil pot face mai mult decât atât, deşi acum poate fără umor.

Fata din titlu este o tânără de 20 de ani care suferă de o malformaţie a sternului. Nu intenţionez să oripilez pe nimeni şi deci nu voi da detalii. Dacă vreţi le puteţi căuta voi: Pectus Excavatum.

Cert este că se chinuie, a avut o operaţie şi are nevoie de alta „de revizie”, ca să mă exprim plastic. Şi operaţia trebuie făcută foarte curând. În mai puţin de 3 săptămâni. Şi, ca în orice situaţie de acest gen, e nevoie de bani pentru o operaţie care va fi făcută la Viena în mai puţin de 1 lună. Poate acest fapt în sine (faptul că măcar nu va fi operată în România) vă va încuraja să daţi nişte bani ca să o ajutaţi pe Raluca.

Suma necesară e de 5500 eur. Nu ştiu cât s-a strâns, nu ştiu cât e normal să ceri în asemenea situaţii. Dar, după părerea mea, dacă daţi şi 10 lei, nu faceţi decât să ajutaţi. Şi vă rog să o faceţi.

Indiferent de cât puteţi da, dacă o faceţi, eu promit să vă trec numele pe o listă pe care am să o public aici. Nu ştiu dacă e mare lucru ce ofer, dar sper să fie.

Donaţiile le puteţi face pentru:

Titular de cont
FIRUTA LUPOAIE
ING Bank Galati
RO46INGB0000999900180406

De asemenea, luaţi legătura cu Diana dacă aveţi orice fel de întrebări. Adresa ei este: lafoggie@yahoo.com

Over.

Un răspuns to “Raluca Lupoaie”

  1. Diana said

    Multam mult de tot, Florin!

Lasă un răspuns

 
